Ontevreden

Ben je ontevreden over De Goede Woning? Bijvoorbeeld over onze dienstverlening of over een medewerker? Het is belangrijk dat jij je ontevredenheid met ons deelt. Dan kunnen we het ook samen oplossen.

Veel gevraagd over Ontevreden

Ik ben ontevreden over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

Je kunt je onvrede bij ons melden door dit in te vullen ontevredenheid melden.

Ik ben ontevreden over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Je kunt je onvrede bij ons melden door dit in te vullen ontevredenheid melden.

Ik ben ontevreden over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

Dit meld je bij de

buurtbeheerder

.

Ik ben ontevreden over het groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Je kunt dit aangeven bij de projectconsulent die bij dit project betrokken is of door dit in te vullen: ontevredenheid melden.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Elke dag doen we ons uiterste best om onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent. Dit horen wij graag van je! We lossen je ontevredenheid graag op. Wil je het stappenplan hieronder volgen?

Stap 1:   Meld je klacht bij ons. Dit kan op de volgende manieren:

Vul dit formulier ontevredenheid melden in;
Of stuur een brief (de Goede Woning, Postbus 468, 7300 AL Apeldoorn).

Stap 2:   Geef aan waarom je niet tevreden bent.

Stap 3:   Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons

Stap 4:   We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je hier.