Huisregels en huurvoorwaarden

Bij De Goede Woning werken we met plezier om huurders en woningzoekende zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit kan bij ons op de verschillende kantoren, tijdens een telefoongesprek, via een schriftelijke reactie, per mail, op social media of tijdens een huisbezoek.

Wij zijn je graag van dienst in een prettige werkomgeving. Een omgeving waar je je thuis voelt en waar onze medewerkers prettig werken. Duidelijke afspraken dragen bij aan een prettige werkomgeving. De Goede Woning heeft daarom een aantal huisregels opgesteld. Hierin kun je lezen wat je van ons mag verwachten, wat wij van jou verwachten en wat wij niet accepteren.

Wat mag je van ons verwachten:
•    We behandelen je met respect
•    We proberen je zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn
•    We staan je correct te woord
•    We respecteren jouw privacy
•    We houden ons aan de afspraken die wij met je maken
•    Wij behandelen iedereen gelijk

Wat verwachten we van jou:
•    Je behandelt onze medewerkers met respect
•    Je staat onze medewerkers rustig en correct te woord
•    Je houdt zich aan de afspraken die we met u maken
•    Je volgt de aanwijzingen van onze medewerkers op
•    Je houdt afstand en respecteert de privacy van een ander
•    Je rookt bij voorkeur niet in bijzijn van onze medewerkers
•    Je houdt huisdieren kalm en op afstand van onze medewerkers

Wat accepteren wij niet:
•    Fysiek geweld en/of handtastelijkheden
•    Schelden, beledigingen, schreeuwen en discriminerende taal
•    Het gooien met, of vernielen en vervuilen van spullen of onze eigendommen 
•    Bedreiging, intimidatie en manipulatie
•    Het lastigvallen van andere aanwezigen
•    Het onmogelijk maken of expres bemoeilijken van ons werk
•    Stalken en/of medewerkers hinderlijk opwachten tijdens of buiten werktijd
•    Het betreden van onze kantoren onder invloed van alcohol of drugs

Als je na waarschuwing doorgaat met verbale agressie, dan vragen we je ons kantoorpand te verlaten of beëindigen we het gesprek. Bij fysiek geweld maken we melding bij de politie en/of doen we aangifte. Bij ernstige of herhaaldelijke agressie kunnen wij overgaan tot een gerechtelijke ontruimingsprocedure. De kosten van ontruiming en voor de door jou aangerichte schade verhalen wij altijd op jou. 

Deze huisregels zijn ook van toepassing op contacten met medewerkers van organisaties die in opdracht voor De Goede Woning werken.