Onderhoud door De Goede Woning

Wij kennen verschillende vormen van onderhoud. Van kleine opknapbeurten tot grote verbouwingen en alles daar tussenin. We laten het je altijd ruim van tevoren weten als we onderhoud gaan plegen in je woning.

Veel gevraagd over Onderhoud door De Goede Woning

Wat houdt groot onderhoud in?

Algemeen

Groot onderhoud zijn de werkzaamheden die De Goede Woning uitvoert om de woning te onderhouden. Dit kan onderhoud aan de installaties zijn, schilderwerkzaamheden, maar ook verbeteringen en verduurzaming.

Wanneer ontvang ik de vergoeding voor werkzaamheden bij groot onderhoud?

Algemeen

De vergoeding wordt overgemaakt nadat de werkzaamheden zijn afgerond en de handtekeningen voor oplevering zijn gezet. Heb je een betalingsachterstand? Dan wordt de vergoeding verrekend met de betalingsachterstand. 

Ik heb een vraag over de werkzaamheden in mijn woning. Met wie kan ik contact opnemen?

Algemeen

Neem contact op met de bewonersconsulent van de aannemer of onze projectconsulent. Het telefoonnummer of e-mailadres kun je in de brief vinden die wij hebben gestuurd. Of neem contact met ons op, dan verwijzen wij je door. 

Hoe word ik geinformeerd over groot onderhoud aan mijn woning?

Algemeen

Je ontvangt een brief.

Ik ben niet aanwezig als er groot onderhoud aan mijn woning wordt uitgevoerd. Wat nu?

Algemeen

Neem contact op met de projectconsulent van de aannemer, de informatie vind je in de brief /brochure die je hebt ontvangen

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het groot onderhoud. Waar kan ik dat melden?

Algemeen

Neem contact op met de projectleider of projectconsulent van De Goede Woning om het te bespreken. Stuur De Goede Woning een mail via dit Contactformulier of bel naar: 055 - 369 69 69.