Sleutels en sloten

Ben je een sleutel kwijt? Of is de schuifdeur van je woongebouw kapot? Hier lees je de meestgestelde vragen over deuren, sleutels en sloten.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Je ontvangt 3 sleutels per buitendeur.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heb je een reservesleutel? Dan kun je een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan bestel je de sleutel via ons. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. De kosten zijn voor jezelf. Je mailt hiervoor naar De Goede Woning via dit Contactformulier of belt via: 055 - 369 69 69.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit mag je zelf regelen of je belt hiervoor met De Goede Woning via 055 - 369 69 69 of vul dit Contactformulier in. De kosten zijn voor jezelf.

Let op: bewaar de oude cilinders! Deze moet je weer terugplaatsen als je gaat verhuizen. 

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je mailt De Goede Woning hiervoor via dit Contactformulier of bel naar: 055 - 369 69 69. De kosten voor het oplossen van het buitensluiten en - als dat nodig is - het vervangen van de sloten, zijn voor je eigen rekening. 

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Vervelend dat je je hebt buitengesloten. Helaas kan De Goede Woning je hierbij niet helpen, wij hebben geen reservesleutels van onze huurwoningen. Je zult zelf een slotenmaker moeten inschakelen en ook de kosten hiervan zijn altijd voor jezelf.

Let op! Als je een slotenmaker inschakelt, zoek dan goed uit wat de kosten zijn voordat je afspraken met het bedrijf maakt. Er zijn slotenmakers actief die buitengewoon hoge prijzen rekenen voor hun diensten.

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Je kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist.
Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel bestel je via ons bij. De kosten hiervoor zijn €15,- per sleutel.

Het bestellen van een sleutel kan op 2 manieren: 
1: Je komt naar ons kantoor met de sleutel die je wilt bijbestellen. Er kan alleen per pin afgerekend worden. 
2: Je maakt het bedrag van € 15,- per sleutel over op ons bankrekeningnummer NL62BNGH0285139177. 

·  Bestel je 1 sleutel? Dan maak je € 15,00 over
·  Bestel je 2 sleutels? Dan maak je € 30,00 over
·  Bestel je 3 sleutels? Dan maak je € 45,00 over

Bij het overmaken van het bedrag geef je in de omschrijving aan:
·  Je klantnummer of je naam zoals op de huurovereenkomst
·  Je adres
·  Verplicht: het nummer(s)* van de te bestellen sleutels. 

* De sleutelnummers staan op de sleutel en beginnen met KB of KM

Het bestellen van een sleutel duurt ongeveer 3-4 weken. Wij sturen de sleutel per post op.

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

Tijdens kantoortijden mail je De Goede Woning via dit Contactformulier of belt naar: 055 - 369 69 69. Buiten kantoortijden kun je de storingsdienst bellen op: 055 - 369 69 69.

De afstandsbediening / druppel / tag van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Algemeen

Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Je mailt De Goede Woning hiervoor via dit Contactformulier of belt naar: 055 - 369 69 69.