Ik ben ontevreden over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?
Algemeen
Je kunt je onvrede bij ons melden door dit in te vullen ontevredenheid melden.
Je kunt je onvrede bij ons melden door dit in te vullen ontevredenheid melden.
Je kunt je onvrede bij ons melden door dit in te vullen ontevredenheid melden.
Je kunt dit aangeven bij de projectconsulent die bij dit project betrokken is of door dit in te vullen: ontevredenheid melden.
Elke dag doen we ons uiterste best om onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent. Dit horen wij graag van je! We lossen je ontevredenheid graag op. Wil je het stappenplan hieronder volgen?
Stap 1: Meld je klacht bij ons. Dit kan op de volgende manieren:
Vul dit formulier ontevredenheid melden in;
Of stuur een brief (de Goede Woning, Postbus 468, 7300 AL Apeldoorn).
Stap 2: Geef aan waarom je niet tevreden bent.
Stap 3: Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons
Stap 4: We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je hier.
Wanneer je ontevreden bent over het groenonderhoud bij u in de buurt dan kun je contact opnemen met de
.