Ontevredenheid melden

Let op!

Je kunt via dit formulier alleen onvrede over onze dienstverlening of een medewerker melden.

Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Klik dan op volgende.

Gerelateerde vragen

Ik ben ontevreden over het groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Je kunt dit aangeven bij de projectconsulent die bij dit project betrokken is of door dit in te vullen: ontevredenheid melden.

Meer over dit onderwerp

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Elke dag doen we ons uiterste best om onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent. Dit horen wij graag van je! We lossen je ontevredenheid graag op. Wil je het stappenplan hieronder volgen?

Stap 1:   Meld je klacht bij ons. Dit kan op de volgende manieren:

Vul dit formulier ontevredenheid melden in;
Of stuur een brief (de Goede Woning, Postbus 468, 7300 AL Apeldoorn).

Stap 2:   Geef aan waarom je niet tevreden bent.

Stap 3:   Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons

Stap 4:   We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je hier.

Meer over dit onderwerp