Post

De Goede Woning wil jou graag zo goed en zo snel mogelijk informeren. We werken sinds oktober 2024 samen met Postex. 

Heb je een Postex code ontvangen?

Via de persoonlijke code op de brief kun je de post online bekijken en opslaan (dit kan tot 14 dagen na de verzenddatum). Ook facturen betaal je via deze code makkelijk online via iDeal.

Vul hieronder de 9-cijferige code (PTX-code) in die op je brief staat: 

De Goede Woning gaat digitaal!

Per mail of per brief hebben we je laten weten dat we 'digitaal gaan'. Dit betekent dat we onze brieven en berichten zoveel mogelijk per mail gaan versturen. Ook vragen we je om jouw persoonlijke huurdersportaal 'Mijn woning' te activeren via onze website. We vinden het heel fijn als je digitaal met ons meegaat. Wil je dit niet? Hieronder lees je op welke manier je dit regelt.
 
Waarom digitaal?
We communiceren snel en makkelijk met elkaar. Je ontvangt onze brieven en andere berichten per mail. Daardoor gebruiken we minder papier, dat is beter voor het milieu. Als je jouw huurdersportaal ook nog eens activeert regel je daar bijvoorbeeld je huurbetalingen en reparatieverzoeken heel simpel. Én je kunt altijd en overal inloggen om je huurgeschiedenis, contracten en brieven te bekijken.

Seintje per mail
Als wij jou een bericht of brief sturen, zoals informatie over de huurverhoging of de service- en stookkosten, krijg je via de mail altijd een seintje met als onderwerp ‘Nieuw bericht van De Goede Woning'. Je vindt de informatie die we je sturen dan als bijlage in die mail, maar je kunt het ook terugvinden in je persoonlijke huurdersportaal.

Heb je al een huurdersportaal geactiveerd?
Dan krijg je vanaf nu onze post per mail toegestuurd.

Wil je niet digitaal?

Krijg je onze post toch liever in je brievenbus? Geef dit dan hier aan ons door.
Hebben wij nog geen e-mailadres van je? Dan blijf je onze post in de brievenbus ontvangen. 

Hebben wij je mailadres niet, maar wil je wel digitaal?
Geen probleem! Geef hier het goede e-mailadres door, dan kun je alsnog digitaal met ons mee! Je krijgt dan de post vanaf per mail. (Let op: je moet hier eerst inloggen met je postcode en huisnummer)
We sturen je ook een activatielink voor jouw persoonlijke huurdersportaal 'Mijn Woning'. Als je deze activeert, kun je meteen gebruikmaken van alle gemakken van het huurdersportaal.

Voordelen huurdersportaal
Het huurdersportaal heeft een aantal voordelen:
             - Het is milieuvriendelijker
             - Het is veilig en altijd actueel
             - Je kunt 24/7 en vanaf elke plek bij je eigen informatie of dingen aan ons doorgeven
             - Je kunt informatie terugzoeken

Niet alle post digitaal
Het is mogelijk dat je soms toch nog post op papier ontvangt. Bijvoorbeeld brieven met een antwoordenvelop en aangetekende post.

Veel gevraagd over (Digitale) post

Ik heb een mail of brief ontvangen met de vraag of ik digitaal meega met De Goede Woning. Klopt dit?

Algemeen

Ja dit klopt! 
Als we een e-mailadres van je hebben sturen we onze berichten vanaf 1 januari per mail naar je toe. Tenzij je ons laat weten dit niet te willen. Dit kun je hier doen. 
 
Wil je jouw persoonlijke huurdersportaal ‘Mijn Woning’ activeren? Dat kan hier met het e-mailadres dat bij ons bekend is.   

Ik wil mijn post graag digitaal ontvangen. Hoe regel ik dit?

Algemeen

Geef het goede e-mailadres hier of telefonisch aan ons door. Wij activeren dan meteen het account voor jouw persoonlijke huurdersportaal Mijn Woning

Ik wil mijn post in de brievenbus blijven ontvangen. Kan dat?

Algemeen

ls er bij ons een mailadres bekend is, ontvang je voortaan je post online van ons.  
Tenzij je tijdens de mailing van oktober 2024 hebt aangegeven dat je de post in de brievenbus wil blijven ontvangen. 

Kan ik het e-mailadres waarop ik mijn post ontvang veranderen?

Algemeen

Ja dit kan. Geef het goede e-mailadres hier of telefonisch aan ons door. 

Wat moet ik doen als ik mijn post (digitaal) niet meer kan openen of de 9-cijferige (PTX)code niet meer geldig is?

Algemeen

Onze post is tot 14 dagen ná de verzenddatum online te bekijken en te downloaden. Voor jouw veiligheid is de post na 14 dagen niet meer te bekijken. 
 
Heb je de brief niet gezien en wil je de brief na 14 dagen toch nog bekijken? Log in op jouw persoonlijke huurdersportaal Mijn Woning of neem contact met ons op.

Kan ik de digitale post ook in mijn huurdersportaal bekijken?

Algemeen

Als jij je persoonlijke huurdersportaal hebt geactiveerd, kun je de digitale post hier terugvinden. 
 
Heb je nog geen activatiecode of activatielink voor het huurdersportaal ontvangen of is het verlopen? Neem telefonisch contact met ons op, dan regelen we het! 

Hoe herken ik digitale post van De Goede Woning?

Algemeen

Via de mail krijg je een seintje dat er post voor je is. Je kunt deze post in jouw persoonlijke huurdersportaal Mijn Woning bekijken. Ook wordt de brief in de mail meegestuurd als bijlage. 
 
Het onderwerp van de mail is altijd: ‘Nieuw bericht van De Goede Woning’. 

Als ik me aanmeld om mijn post digitaal te ontvangen, krijg ik dan het WoonMagazine nog wel in de brievenbus?

Algemeen

Ja, ons WoonMagazine blijven we per post versturen. 
 
Ook blijven we aangetekende post en bijvoorbeeld brieven met antwoordformulieren per post versturen. 

Ik heb post ontvangen van De Goede Woning. Nu moet ik een code invoeren, maar ik heb geen computer.

Algemeen

Alleen als je de post online wil bekijken heb je de code nodig. Dit is geen verplichting. De brief in de envelop is precies hetzelfde als de brief online.